ДОСТАВКА

Оформити замовлення на сайті dune-hd.com.ua ви можете цілодобово.

Доставка здійснюється “Новою Поштою”

Якщо ви оформили замовлення з 8.00 до 20.00, ми зв’яжемося з вами протягом дня. Якщо ви оформили замовлення після 20:00, ми зв’яжемося з вами наступного дня до 12:00.

Прийом замовлень здійснюється за телефоном:

+38 (063) 88 68 156

Доставка «Нова пошта»
Отримання замовлення у відділенні «Нова пошта» за тарифами перевізника.

  • Оформіть замовлення на сайті або за телефоном +38 (063) 88 68 156
  • При оформленні замовлення вкажіть місто та номер відділення «Нова пошта»
  • Номер експрес-накладної буде вказано у SMS-повідомленні
  • Відстежуйте статус посилки на сайті «Нова пошта», після надходження посилки до пункту видачі ви отримаєте відповідне повідомлення
  • Отримайте посилку у пункті видачі (наявність паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу, обов’язково)
  • Перевірте справність товару на місці
  • Оплатіть вартість замовлення
  • Термін доставки по Києву складає 1 день
  • Термін доставки по Україні складає 1-3 дні, але може залежати від графіка доставки до вашого регіону компанії «Нова пошта».

ГАРАНТІЯ

Термін гарантії становить 12 місяців.

Строк гарантій відраховується з дати продажу.

Ми без проблем повернемо кошти або обміняємо товар, при наступних умовах:

  • із дня покупки не пройшло більше 14 днів
  • виріб не має косметичних дефектів (подряпин, потертостей тощо).
  • виріб повністю укомплектовано та збережені всі ярлики, заводські маркування та пакування.

Якщо Ви хочете обміняти свій пристрій на інший – зверніться заздалегідь в магазин та повідомте про свій намір. Це потрібно для того, щоб ми змогли підготувати для Вас заміну.

Відправка повернення повинна здійснюватись без накладного платежу та за рахунок відправника. Після відправки, повідомте співробітнику магазину номер товарно транспортної накладної.

Кошти не повертаються за надані послуги (доставка, встановлення додатків, тощо).

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
  • серійний номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
  • серійний номер, що зберігається в пам’яті виробу, не співпадає з серійним номером на корпусі чи пакуванні.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • комплектні аксесуари, витратні матеріали, такі як батареї або захисні покриття які мають властивості змінювати свої характеристики з часом, якщо відмова не відбулась через дефект в матеріалах або у виготовленні;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався цей товар, або які виникли в результаті з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;

 

ОПЛАТА

  • Доставка замовлення здійснюється за тарифами “Нової Пошти”
  • Велике прохання перевіряти комплектність та цілісність товару в момент отримання замовлення.
  • Готівкова оплата в національній валюті

Одержувач при отриманні товару має підписати Експрес-накладну.
Проставленням підпису на Експрес-накладній Одержувач підтверджує, що:

  • Відправлення отримане ним у належному стані, зміст відправлення відповідає якісним та кількісним характеристикам, у повній комплектації
  • Відправлення оглянуто Одержувачем та відсутні ушкодження упаковки та змісту відправлення, а також сліди розпакування
  • Одержувач знайомий із правом пред’явлення будь-яких претензій до Виконавця щодо Відправлення до моменту його отримання, а також ознайомлений з можливістю скласти Акт за участю представника Виконавця у порядку, передбаченому Публічним договором.